• Limba:   Romanian
  • Moneda: Lei
 
0 \ 0 Lei

Termeni si conditii


   Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile din acest document, deoarece orice folosire a acestui website necesita acceptarea de catre dumneavoastra a acestora.
   Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către SC SM Recosemtract SRL, prin intermediul magazinului online www.tupa.ro către cumpărător.

1. DEFINIREA TERMENILOR


   Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre TUPA (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre TUPA si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

   Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site , care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

   Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

   Cont – sectiunea din Site formata dintr-un Nume Utilizator si o parola care permite Clientului/Cumparatorului accesul la intregul site, care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Client/Cumparator in Site

   Site – domeniul www.tupa.ro si subdomeniile acestuia.

   Continut
      • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
      • continutul oricarui e-mail trimis Clientilor/Cumparatorilor de catre TUPA prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
      • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de TUPA intr-o anumita perioada;
      • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care TUPA are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
      • date referitoare la TUPA, sau alte date privilegiate ale acestuia.
   Review – o evaluare scrisa de catre beneficiarul unui serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre TUPA.

   Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti cu scopul de a obtine informatii despre serviciile din pagina respectiva.

   Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail) asupra Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de TUPA intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea TUPA cu referire la informatiile continute de acesta.


2. ÎNREGISTRAREA ȘI CONFIRMAREA UNEI COMENZI


   2.1 Prin lansarea unei comenzi (eletronic sau telefonic) prin intermediul magazinului online www.tupa.ro, cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare prin care vânzătorul își desfășoară operațiunile (electronic sau telefonic).

   2.2 Nu exista comanda minima impusa. Toate preturile afisate pe site sunt in RON si contin TVA. Preturile afisate nu contin taxele de transport. Aceste taxe vor fi trecute separat pe factura fiscala.

   2.3 Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator SC SM Recosemtract SRL si trebuie executata de catre ambele parti. Aceasta inseamna ca SC SM Recosemtract SRL se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.

   2.4 Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar.

   2.5 O comandă este compusă din următoarele:
       • bunuri sau servicii regăsite în oferta magazinului online mai sus menționat;
       • mențiuni clare cu privire la datele de facturare, livrare precum și alte mențiuni speciale;
       • specificațiile cumpărătorului.

   2.6 Etapele finalizării unei comenzi:
       • înregistrarea unei comenzi: se va genera un număr unic automat pentru fiecare comandă înregistrată;
       • preluarea unei comenzi de către un agent de vânzări, în limita programului de lucru afișat pe site la secțiunea Contact (programul Departamentului de Vânzări)
       • confirmarea unei comenzi se face după verificarea comenzii și a stocului produselor aflate în comandă. Această confirmare se face doar de către un agent de vânzări, telefonic sau electronic (e-mail)
       • livrarea unei comenzi se face după confirmarea comenzii și după stabilirea detaliilor de livrare de către agentul de vânzări sau livrări și de către cumpărător.

   2.7 tupa.ro foloseste serviciile altor companii, de exemplu pentru transport, plata, etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.

   2.8 Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).


3. PREȚUL ȘI STOCUL PRODUSELOR


   3.1 Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.

   3.2 Toate preturile aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului tupa.ro sunt exprimate in Lei si contin T.V.A 19%.

   3.3 Pentru produse care se aduc pe baza de comandă specială se poate solicita achitarea unui avans de minim 30% din valoarea produsului.

   3.4 În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a ANULA comenzile ce conțin aceste produse și de a anunța clienții în cel mai scurt timp despre eroarea apărută.

   3.5 Fiecare produs are semnalizat in pagina sa dedicata gradul de disponibilitate la momentul la care se doreste comandarea lui.
      - In stoc: produsele semnalizate ca fiind In stoc se gasesc fizic in depozitul TUPA si pot fi comandare online cu livrare pe tot teritoriul Romaniei.
      - Stoc limitat: avem mai putin de 5 bucati in stoc
      - In stoc furnizor: produsul nu este disponibil in stocul din depozitul nostru dar este posibil sa fie in depozitul furnizorului. Daca inregistrezi o comanda pentru un produs care are in dreptul lui "in stoc furnizor", unul dintre consultantii nostri de vanzari te va contacta in cel mai scurt ca sa iti comunice cand iti vom livra produsul.
      - Stoc epuizat: produsele semnalizate ca avand Stoc epuizat nu se gasesc fizic in depozitul TUPA. Disponibilitatea acestora se poate schimba ulterior in urma aprovizionarii de la furnizor.
      - La Cerere: produsele semnalizate La Cerere nu se gasesc fizic in depozitul TUPA, dar sunt disponibile in depozitele producatorilor/furnizorilor. Procesarea comenzilor se face in ordinea inregistrarii in sistem, iar confirmarea acestora are loc de abia dupa ce clientul agreeaza termenul de livrare.
      - Stoc epuizat: produsul nu mai este disponibil in stocul din depozitul nostru sau in showroom.


4. LIVRAREA PRODUSELOR


   4.1 Produsele comandate de pe site-ul nostru se livreaza doar in Romania, in toata tara prin firma privata de curierat.

   4.2 Livrarea produselor se poate face într-un interval minim de 24 ore şi maxim 30 de zile , din momentul în care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plată, termen de livrare, stocuri, preţuri ) şi/sau din momentul în care a fost facută plata - în caz de plată anticipată (Ordin de plată, plata cu cardul, avans)

   4.3 Termenul de livrare obisnuit al produselor cumparate din magazinul nostru electronic este de 2-5 zile din momentul inregistrarii comenzii. In conditii speciale SC SM Recosemtract SRL isi asuma dreptul de a mari timpul de livrare, cu anuntarea in prealabil a persoanei care a efectuat comanda.

   4.4 Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (optiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre inregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de catre Curier exista un interval de 12-24 ore. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depasi termenul maxim prevazut mai sus.

   4.5 In cazul comenzilor cu ridicare personala, este necesar ca persoana care va prelua coletul sa prezinte la punctul de ridicare un act de identitate al persoanei care a inregistrat comanda

   4.6 Pe colet vor fi trecute datele tale de contact, necesare in cazul in care curierul nu poate ajunge usor la destinatia mentionata. Este asadar important sa ne comunici, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa te poata contacta in caz de necesitate.

   4.7 Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de SC SM Recosemtract SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de SC SM Recosemtract SRL de la acest client.

   4.8 În cazul livrărilor prin curierat rapid este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul (produsele) să fie verificate pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. De asemenea, se recomanda verificarea produsului din punct de vedere al specificatiilor, accesoriilor cu care este livrat si al functionalitatii - in cazul unor lipsuri sau neconcordante se va proceda conform datelor mai jos mentionate. Este recomandat ca verificarea să fie făcută imediat după recepționarea comenzii, iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail: contact@tupa.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și de preferat câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

   4.9 La cererea clientului, Tupa va efectua o noua expediere, cu plata curierului la destinatar. In cazul in care si a-2-a tentativa esueaza din motive independente de Tupa sau curierului, clientul va trece in regim de plata in avans pentru urmatoarele comenzi.



5. FACTURARE - PLĂȚI


   5.1 Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

   5.2 Plata se poate face prin virament bancar sau ramburs.

   5.3 Plata in avans se poate realiza prin dispozitie de transfer sau ordin de plata, in baza unei facturi proforma; dovada platii trebuie trimisa catre SC Gradina Viitorului SRL la adresa de e-mail contact@tupa.ro. Aceste comenzi vor incepe a fi procesate numai dupa incasarea avansului.

   5.4 In cazul in care suma achitata in avans este mai mare decat valoarea produselor comandate, diferenta va fi restituita imediat clientului.

   5.5 Daca suma achitata in avans este mai mica decat valoarea produselor comandate, clientul va trebui sa achite diferenta in momentul livrarii.

   5.6 Pentru aceasta ultima situatie, ca si pentru plata la livrare, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

   5.7 In situatia in care se plateste un avans iar produsele nu se mai ridica de catre dvs din motive ce nu tin de SC SM Recosemtract SRL , avansul nu va mai fi restituit.



6. GARANȚIA


   6.1 Toate produsele comercializate de către magazinul online www.tupa.ro beneficiază de condiții de garanție conform legislației în vigoare și condițiilor comerciale ale producătorilor și distribuitorilor - toate produsele sunt noi (cu excepția celor resigilate), în ambalaje originale.

   6.2 Pentru a beneficia de garantie, Clientul are urmatoarele obligatii:
      - produsul sa fi fost cumparat de la tupa.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
      - sa respecte instructiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instructiunilor impuse de producator;
      - sa pastreze certificatul de garantie si documentul fiscal cu care a cumparat produsul;
      - sa pastreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta, si sa le livreze impreuna cu produsul in garantie.

   6.3 Locul prezentarii pentru a putea beneficia de garantie este cel specificat pe Certificatul de garantie. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garantiei:
      - avarii sau deteriorari mecanice; expunere excesiva la radiatii solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificari ale produsului;
      - defectarea produsa ca urmare a nerespectarii instructiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
      - deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deterioarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
      - inundarea, incendierea, expunerea la soare, descarcari electrice, modificari sau instalari necorespunzatoare, interventii neautorizate;
      - distrugerea circuitelor interne din cauza socurilor.

   6.4 Produsele predate in centrul de preluare garantii tupa.ro care nu sunt ridicate in termen de 60 de zile de la data instiintarii de ridicare, vor intra in proprietatea tupa.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 15 lei / saptamana.


7. POLITICA DE RETUR


   7.1 Poti returna produsele in termen de 10 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 10-a zi calendaristica de la data livrarii/ ridicarii (din showroom) produsului.

   7.2 Aceste produse pot fi returnate in showroom si completand formularul de retur aici

   7.3 Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

   7.4 Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original (daca este posibil), insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.

   7.5 Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.

   7.6 Daca alegi sa returnezi produsul completand formularul de retur si sa trimitem curierul la tine pentru ridicarea produsului, costul de transport va fi platit de catre tine. Costul estimativ va fi comunicat de unul din agentii nostri.

   7.7 Toate imaginile produselor prezentate pe site au caracter orientativ si sunt personalizate la cerere conform comenzii realizate de client , motiv pentru care sunt exceptate de la dreptul de retur/retragere prevăzut la art. 9-15 din OUG 34/2014 în ceea ce priveşte contractele la distanţă şi contractele în afara spaţiilor comerciale .

   7.8 In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata.


8. POLITICA DE CONFIDENTIALITATE A WEBSITE-ULUI


   8.1 Orice informatie cu caracter personal sau materiale transmise catre acest website se supun prevederilor politicii de confidentialitate si protectie a datelor cu caracter personal de pe acest website.

9. INREGISTRAREA CA MEMBRU


   9.1 Pentru crearea contului de client sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, in functie de specificatiile din formularele aferente si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet.
   9.2 In cazul in care consideram ca obligatia aceasta nu este respectata, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul la serviciile noastre fara o notificare prealabila, pe perioada determinata sau nedeterminata.
   9.3 Autentificarea ca membru pe acest site, implica alegerea unui nume de utilizator si a unei parole. Pastrarea in siguranta a parolei de acces reprezinta responsabilitatea dumneavoastra, consecintele oricarei activitati desfasurat prin folosirea parolei revenindu-va integral.
   9.4 Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau despre eventuale semne de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.


10. COPYRIGHT


   10.1 Site-ul si toate elementele acestuia (grafica Web, texte, programe etc.) sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul nostru a oricarui element cuprins in acest site se pedepseste conform legilor in vigoare.


11. PROTECTIA DATELOR


   11.1 Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicaţiilor electronice, site-ul nostru administrat de SC Corsar Online SRL, are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi despre tine, un membru al familiei tale ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate.
   11.2 Esti obligat sa furnizezi datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul tasu determina anularea comenzii.
   11.3 Informatiile inregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator in scopul livrarii produselor si sunt comunicate numai de catre tine. Conform Legii nr. 677/2001, beneficiezi de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a te adresa justitiei. Totodata, ai dreptul sa te opui prelucrarii datelor personale care te privesc si sa soliciti stergerea datelor. Daca unele din datele despre tine sunt incorecte, te rugam sa ne informezi cat mai curand posibil. Pentru exercitarea acestor drepturi, te poti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la Departamentul Reclamatii, la adresa de e-mail reclamatii@tupa.ro.


12. ACCEPTAREA CONDITIILOR


   12.1 Utilizarea site-ului tupa.ro, logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezinta o acceptare din partea ta a termenilor si conditiilor de confidentialitate detaliate mai sus, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.


13. DISPOZITII FINALE


   13.1Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.





 
tupa.ro
NU AI ÎNCĂ UN CONT ?
  - Ai 10% reducere la prima comandă pe site
  - Acces instant la istoricul comenzilor tale
  - Eşti primul care află despre noutăţi şi reduceri
Cosul de cumparaturi
Costul tau este gol